Er is een tijd van komen.....

31 maart 2017 - Willemstad, Curaçao

Met dolfijnen zwemmen was echt heel gaaf De foto's hiervan staan op stick, komen dus nog. Het aquarium is in het vrij toeristische deel hier. Dus na mijn dolphin experience ben ik hier ah strand gaan liggen, mambo beach. En eigenlijk dacht ik" wat maakt danita zich druk, is lekker rustig strandje..?" Totdat.....de mensen ( lees :vnl amerikanen)vd cruises aankwamen!!!! Nou, toen begreep ik t wel. Ben natuurlijl toch blijven liggen, ik had een lekker plekje, maar de rust was voorbij. Na het zonnen heb ik daar nog wat rondgelopen, leuke winkeltjes , wat souvenirs gekocht en mezelf weeer getrakteerd; ik heb mijn droom-armband gekocht Diegenen die me goed kennen weten al wat voor een, een buddha to buddha. Gewoon omdat ik 50 ben.

Mijn reis zit erop. Ik ben nu ah inpakken, vanmiddag vlieg ik terug naar amsterdam. Ik vind het heel jammer om hier weg te gaan, maar aan de andere kant wordt het ook weer tijd voor wat bekende gezichten

Werken in de caribic heeft echt zijn charmes, wie weet.....

Lieve lezers en lezeressen, ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhaaltjes en foto's. Ik vond het ook leuk om deze blog te schrijven. Tot ziens in Nederland en kom eens gauw álle foto's kijken. . Ayo!

1. Renee:
    31 maart 2017
    Iech kom zeker gaw foto's kieke en nao dien verhaole luustere! Gooi trukreis! Xx
  2. Mam en Pap:
    31 maart 2017
    Het was allemaal mooi om te horen en te zien,het belangrijkste is dat je ervan genoten hebt,wij blij dat we je weer zien,gr en tot morgen xxx
  3. Tiny smeets:
    31 maart 2017
    gertie een goeie reis terug naar nederland. en fijn dat je zo genoten hebt , ben benieuwt naar alle verhalen, tot ziens tiny en leon
  4. Viviane Volders:
    31 maart 2017
    Blij dat je zo genoten hebt...maar het wordt wel tijd dat die lege stoel naast mij in de les, terug opgevuld wordt :)
    Ik wens je een heel goede terugreis en tot binnenkort!
    Viviane
    P.S. : het was leuk om je te volgen en af en toe weg te dromen bij het zien van de foto's!
  5. Brigitte:
    2 april 2017
    Leuk om je reis zo te hebben kunnen volgen en : Welkom terug.