Relax

28 maart 2017 - Willemstad, Curaçao

Mijn vakantie is dan toch echt begonnen. Wat ben ik aan het genieten!!

Zondag was dus een stranddag, Op aanraden van danita (eigenaresse) richting noorden naar porto saint marie en daar lag me toch een heerlijk strandje! Met alle voorzieningen , gewoon heerlijk. En dan lig je daar te mijmeren over leuke mannen, hoor je inees weer mestreechs praten...? En ja hoor, medewerker van het MUMC. Die vindt je dus overal.  Om bij het MUMC te blijven; gister ben ik op bezoek geweest bij de KNF in curacao en ja collega's, daar hebben ze mensen nodig......Maar wat een oud ziekenhuis, niet te geloven. De laborant vertelde dat er om de dag wordt gespoten voor ongedierte, zoals kakkerlakken(!).Over 2 jaar is het nieuwe ziekenhuis, ernaast, klaar.

Het ziekenhuis ligt tegen willemstad aan, dus mijn volgende stop was hier. De hele middag hebbik hier rondgelopen, foto's gemaakt en heel veel gezweet. Wat was het warm!! Niet normaal. ( is ook niet normaal om zolang door de stad te lopen, volgens danita, niet goed voor de mens)

Helemaal uitgeput kwam ik hier ah eind vd middag aan en heb nog wat gezwommen in the pool. Ik had geen energie meer om savonds nog wat te doen en ben lekker op mijn porch blijven liggen lezen. Voor vandaag genoeg geschreven, morgen weer een dag en wat voor een want ik ga met dolfijnen zwemmen!!!!!

1. Margitt Haine:
    28 maart 2017
    Oh wat klinkt dit heerlijk......gelukkig is het hier nou ook mooi weer .....hoe lang blijf je nog??
    xxx vaan Margitt
  2. Mam en Pap:
    28 maart 2017
    Klinkt allemaal weer goed,en wat heerlijk met dolfijnen zwemmen,gr en geniet ervan xxx
  3. Mirjam:
    28 maart 2017
    Veel plezier morgen, dat lijkt me heel bijzonder.
    Xxmir
  4. Renee:
    31 maart 2017
    Oh Gertie, je bent aan het genieten hè? Wat heerlijk. Benieuwd hoe het dolfijnenavontuur is. Xx