curacao, 2nd chapter

12 september 2018 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal, ja, deze blog is dus nog actief...even weer een update. Ik ben nu midden in mijn 2e week, weer op curacao. In Maastricht heb ik verlof, in Curacao ga ik werken, stom he, hahaha. . Ik logeer deze maand op een heeeel leuk plekje; mila's guesthouse in St. Michiel. Heerlijk op een berg met fantastisch uitzicht en...ook niet onbelangrijk, veel wind. Nu we het toch over het weer hebben; hier is het warm, écht warm. September blijkt dus ook de warmste maand vh jaar te zijn...Het werken in het SEHOS was ook weer even wennen, maar ik begin het weer te snappen. Ook begin ik  het eilandritme weer te snappen, ik had eigenlijk weer dezelfde fout als in het begin vh jaar; "ik moet, ik moet, ik moet". En eigenlijk moet je hier niks, dat is weer even wennen. RELAX! Vorige week even bezoek gehad van Marlou, vriendin uit Meerssen. Zij was als stewardess bij de KLM even 2 daagjes op curacao. Was heel gezellig, drankje bij Zanzibar en daarna etentje bij Landhuis Brakkeput.  Ook heb ik getroffen met Judith, dochter van Irma, collega van mij in Maastricht. Een leuke enthousiaste meid van 24 die hier lekker 6 maanden stage loopt. Ik werk hier van 7.30 u tot 16u, half uurtje pauze en op do middag vrij. Ik mag ook 2 verlofdagen deze maand opnemen en datdoe ik komende vrijdag en de volgende week. Zodoende heb ik 2 lange weekenden. En volgend weekend ga ik daar optimaal gebruik van maken en ga even op en neer naar Bonaire hihihi . Op bezoek bij Willemijn, die ik op mijn vorige bezoek op Curacao heb leren kennen, en die nu 6 maanden in Bonaire werkt.  Nou dit was effe een update, niet gepland, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden weer effe wat van mij te horen. Passa Bon dia! Ayo!

1. Mam en Pap:
    13 september 2018
    Toch weer leuk om te lezen,wij zijn ook bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie waar ik me ook weer op verheug,het zal voor jou ook vreemd zijn als je terug komt en Mam en Pap zijn er niet.maar dat went wel,verder nog een heerlijke tijd daar en ,,relax" groetjes en tot ziens 😘😘😘
  2. Viviane Volders:
    13 september 2018
    Hoi Gertie, blijf maar gewoon verder doen hoor. Ik vind het altijd leuk om je verhalen te lezen (is voor mij een beetje reizen ;) Ik volg je op de voet. Veel plezier daar !
  3. Brigitte:
    Blijft leuk om te volgen en te lezen Gertie. Veel plezier nog 😘
  4. Tiny smeets:
    14 september 2018
    Hoi Gertie, zo te horen gaat alles prima met je,wij zijn ook weer terug van Secillie , het weer was er heerlijk, het eten niet zo, maar we hebben genoeg reserves, kwam eigenlijk wel goed uit, voor jou nog een fijne werkvakantie en tot ziens hoi hoi gr. Tiny en Leon
  5. Clarine:
    15 september 2018
    Leuk!!! Ik lees weer mee. Stiekem toch wel een beetje jaloers op je. Je doet het zomaar allemaal. Chapeaux. Geniet lekker van alleen iedereen die
    Je ontmoet 👌
  6. Inge Govaart-Liebregts:
    15 september 2018
    Hey Gertie,toch weer gegaan......goed van jou en ook ik vind het leuk je ervaringen weer te mogen lezen!!!
    Voor nu geniet ook vooral van het relaxte sfeertje daar en het mooie weer.....Heel veel succes met alles en tot schrijfs.....Leefs Inge oet Gelaen!!
  7. Willy en Rika Smeets.:
    16 september 2018
    Wat leuk dit berichtje van jou Gertie, Je bent al weer goed gewend op Curacao het lijkt wel je tweede thuiskomen. En je hebt Judith ook al ontmoet , doe haar maar veel groeten. Wij wensen je een hele fijne tijd geniet maar van al het mooie . Heel veel groeten en een dikke knuffel. Willy en Rika.
  8. Erik en marlie plummen:
    19 september 2018
    Gertie doe sjtoals helemoal op de foto's , geniet der lekker van , gr van de plumkes