1 januari 2018

1 januari 2018 - Willemstad, Curaçao

Ik zal beginnen met iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Een jaar met mooie, leerzame en liefdevolle dingen die op jullie pad komen.Voor mij is dit pad dus al spannend begonnen; 3 maanden in curacao zonder Renée, mam, pap, collega’s,vriendinnen,vrienden.

De reis is heel voorspoedig gelopen. Het enige min-puntje hieraan was het feit dat chantalle me niet kon komen uitzwaaien, want van de trap gevallen , in hevige pijn. Nogmaals beterschap, meid. Maar hier tegenover stond dan wel weer het heel fijn uitzwaaien van Renée en Maarten. Dankje, lieverds.xxx

Het was wel even raar, dat oud op nieuw. Ik landde op curacao op het moment dat in Nederland het vuurwerk begon. En hier was men zich aan het voorbereiden op dat vuurwerk . Opblijven lukte niet meer, ik was bijna 24 uur wakker. Maar ik werd wel wakker van het kabaal, er was genoeg vuurwerk op curacao!

Ik werd dus al heel vroeg wakker, 5uur, en dit eiland begon pas tot leven te komen rond 10u. Toen kreeg ik ook pas  de sleutel van mijn auto en kon ik wat gaan verkennen.  Het ziekenhuis weer effe gezocht. Dat ligt namelijk best verstopt midden in otrabanda. En een idee gekregen van waar ik de auto ga parkeren. Naar “pirate’s bay”geweest, het strand het meest dichtbij mijn appartement. Daar het dus zondag was, moest ik helemaal naar de andere kant van willemstad zijn  voor een supermarkt die open was. Dat ging niet helemaal soepel, maar zonder tom-tom en puur op richtingsgevoel ben ik er toch gekomen,, chapeau voor Gertie. En natuurlijk een rondje willemstad gemaakt, zie de foto’s.  Verder lekker  bij het zwembad gelegen vandaag (hihihi).

Morgen de big day. Dan kan ik jullie alles vertellen over de Elektro Neurografie afdeling van het St. Elisabeth Hospital in Willemstad.

1. Viviane Volders:
    2 januari 2018
    Een heel fijne tijd daar! Geniet maar van het mooie weer want hier regent het de pestpleuris!
  2. Clarine:
    2 januari 2018
    Hee Gertie. Vindt t noe al leuk um al dien verhoale te leze 😀 geniet lekker van alles wat ze mismaaks. Veul plezeer en werkse. Meh werke veult dink ich noe Waal anders haha Doei groetjes clarine xx
  3. Pieter Ingenhoest:
    2 januari 2018
    Top, goed aangekomen dus.... en first things first: of je nou op Aruba of Curacao aankomt.... waar de supermarkt is wil je toch het eerst weten... ha ha, het flesje wijn kan maar vast koud staan !
    Succes hoor, benieuwd naar de verdere verhalen en professionele avonturen....
  4. Riny Thewessen:
    2 januari 2018
    Om te beginnen nog de beste wensen voor 2018. En zoals je weet, wensen en dromen komen uit. Geniet van deze nieuwe periode in je leven en maak er een van om nooit meer te vergeten !! Have fun X
  5. Mirjam:
    2 januari 2018
    Hoi Gertie, goed om te horen dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen! En gelijk op onderzoek uit, Gertie ten voeten uit. Heel veel succes, plezier en geniet van het lekkere weer! Xx
  6. Herman:
    2 januari 2018
    ook de beste wensen voor 2018. Veel plezier de komende tijd.
  7. Dominique:
    2 januari 2018
    Hi Gertie, voor jou ook de allerbeste wensen voor 2018 en een hele mooie tijd op Curacao! Geniet er van!
  8. Agnes:
    2 januari 2018
    Hi gertie Gm gelukkig nieuwjaar ja zeker weer een hele belevenis doe john de groeten van mij en josette en Valerie en de lieve secretaresse wordt vervolg hahah
  9. Inge Govaart-Liebregts:
    Hoi Gertie,
    Allereerst voor jou ook een heel gelukkig 2018,en je bent dus al stevig begonnen lees ik ha ha!!Klasse meid.....Hele fijne tijd daar in Curacao en we blijven je volgen....Dikke knuffel.Inge.
  10. Laura Quaden:
    3 januari 2018
    Hallo Gertie, Jij ook de beste wensen voor 2018. Dat je daar een leuke en leerzame tijd mag hebben. Het is zo leuk om de foto´s te zien .Zo herkenbaar. Veel groetjes Laura
  11. Lin:
    3 januari 2018
    Hey Gertie, ziet er jaloersmakend leuk uit. Hopelijk zijn je eerste werkdagen goed bevallen... We bellen gauw weer om bij te kletsen. XXX Lin
  12. Danielle den Boeft:
    4 januari 2018
    Hoi Gertie!...ook voor jou de beste wensen voor 2018. Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet van alles wat komen gaat.