Alle begin is moeilijk..

3 januari 2018 - Willemstad, Curaçao

Ik was weer even vergeten hoe het tempo-verschil werkt...

Het lijkt net alsof hier de klok ook langzamer loopt.. Het is dus effe flink wennen.

Mijn studiootje is ook niet optimaal; toch wel errig klein, snachts zijn er kleine feestjes en ik heb welgeteld 3 minuten warm water gehad.....Blijven lachen is het motto. Volgende week ga ik naar een groter appartement en ik hoop dat die warm water en wat meer rust heeft....

Verder is het natuurlijk wel heerlijk om de zon te voelen.

Vanmiddag ga ik na mijn bezigheden (oh, oh wat zijn het er veel...) waarschijnlijk naar het strand, " pirates bay" Effe kijken hoe het daar is.

En oh ja, ik heb een curacao's mail-adres: [email protected]   :)

1. Mam en Pap:
    3 januari 2018
    Alles went(ook koud water) de volgende week zal het dan wel beter worden,hier stormt het dus bij jou is het wel beter weertje heerlijk zonnen gr en tot tiks xxx
  2. Willy en Rika Smeets.:
    3 januari 2018
    Hallo Gertie,

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen in Curacao. En ook volgende week een groter
    appartement krijgt. Natuurlijk moet je wennen aan 't klimaat , de mensen en dadelijk het werk in het ziekenhuis. Maar ja Gertie dat lukt je wel. Stuur ons maar een beetje zon .Groetjes en dikke kussen. Willy en Rika.
  3. Manuela Dusseldorp:
    4 januari 2018
    Hoi Gertie, wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat je goed bent aangekomen. In een andere cultuur gaan werken en wonen is altijd ff wennen. Jij doet dat gewoon, Chapeau. Wel fijn dat er een gelegenheid is dat je naar een groter appartement toe kan, hopelijk dan wel met wat langer warm water. En anders wordt het steeds kort douchen, lekker energie zuinig. Lieve Gertie, geniet van alles wat er op je pad gaat komen, jou kennende gaat je dat zeker lukken. Veel liefs, succes en veel plezier
  4. Mirjam:
    4 januari 2018
    Hoi Gertie, dan zie je hoe snel je dat weer vergeet. Gelukkig dat je wel een groter appartement hebt kunnen vinden. Geniet van het weer, het is hier al dagen weer verschrikkelijk, alleen maar regen en wind. Stuur wat zon deze kant op....
    Zet hem op, over een paar weken ben je waarschijnlijk weer gewend. Groetjes en liefs, Mirjam
  5. Natascha Bouwens:
    4 januari 2018
    Hey Gertie, Leuk weer je verhalen te lezen.
    Fijn dat de reis goed is gegaan.
    Ff doorbijten deze week en volgende week komt het vast goed..
    En tja...s'ochtends lekker koud douche-je...😂ben je wel meteen wakker en fris..
    Heel veel plezier....!!!