" I cant stand the rain"

6 februari 2018 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vrijdagmorgen viel ,effekes voordat ik richting werk ging,  de stroom uit in mijn appartement. Op zich geen problem, zal wel weer terugkomen, maar.....de poort vh complex ging dus ook niet open zodat ik niet  met de auto door kon. Toen heb ik de receptioniste, die toevallig boven de receptie woont, uit haar bed moeten bellen. Maar niemand kijkt op van een uurtje geen stroom, hihihi.

Zaterdagmorgen ben ik naar de caracasbaai geweest. Dat is een baai met een paar stranden en....een boorplatform en een olie-tanker. Dus  mooie materie voor foto's. Ik heb er een aantal op facebook gezet, ik zal er straks hier nog wat bijvoegen.

Afgelopen weekend was het weer niet zo fantastisch. Natuurlijk niet koud, maar we hebben wel wat regenbuitjes meegemaakt op kokomo-beach. Zeiknatte handdoeken, die gelukkig met een beetje zon zo weer droog zijn.

Zaterdag komt ook Marielle op bezoek. Gezellig. Zij neemt ook de snorkelmaskers mee ( in Nederland bij decathlon veeeeeel goedkoper dan hier!). Ik heb dan ook een paar dagen vrij. Kunnen we samen op stap, naar klein curacao bijvoorbeeld, als het weer meezit..... En natuurlijk zondag naar de Grande Marcha kijken! De grote carnavalsoptocht. Afgelopen zondag was de kinderoptocht en die was ook heel mooi en kleurrijk. Maandag hebben we dan vrij.

Door de vele regen nu, zijn er ook veel muggen..grrrrrrr....ik word hier helemaal lekgestoken. En het zijn van die hele kleine musquitoos die ook nog heel irritant zoemen!

Wat betreft de titel van dit stukje, op het strand werd steeds toegepaste muziek gedraaid, als we weer eens waren aan het schuilen, hahaha

Zo, ik ga weer verder werken, groetjes uit een wat regenachtig curacao  xx

1. Mam en Pap:
    6 februari 2018
    Is er niet goeds daar voor te krijgen wat je wel moet insmeren voor dat ze je steken (hahaha) hier heeft het vandaag weer wat gesneeuwd,het is een beetje wit maar zal weer zo weg zijn,het vriest 's nachts een paar graden,lekker winterweer ,gr😘😘
  2. Tiny smeets:
    6 februari 2018
    Hoi Gertie , alles gaat goed zo te horen,bij ons gaat ook alles goed, ben dan wel voor een operatie aan de pols aan het wachten, dus dat moet wel nog gebeuren , maar dat komt wel goed,we zijn dan langzaam naar de karnavals dagen aan het uit kijken, hier is het wel wat kouder als bij jou, wij moeten ons maar warm kleden, verder nog een fijne tijd , en dan weer tot schrijvens hoi hoi gr . Tiny en Leon❤️🇬🇭❤️🇬🇭❤️🇬🇭
  3. Inge Govaart-Liebregts:
    7 februari 2018
    Hoi Gertie,
    Heel veel plezier met je bezoek a.s weekend meid en sterkte met die rot muggen......die kunnen het wel even bederven.....hopelijk komt er weer vlug mooi weer!! En caranaval-ze......Leefs Inge oet Geleaen.
  4. Mirjam:
    11 februari 2018
    Hoi Gertie, heel veel plezier met carnaval met waarschijnlijk veel beter weer dan hier. Het is nu zondag bijna 09.00 uur en het regent en het is koud, brrr.
    Groetjes, Mir en Jo