afscheid nemen en weer doorgaan..

3 maart 2018 - Willemstad, Nederlandse Antillen

a wel hoor, Ruud en Lilian hebben mij in de steek gelaten en  zitten nu ook in de kou...brrrr. Ik hoef gelukkig nog niet de kou in.

Het waren 2 weekjes van afscheid nemen, eerst marielle, daarna, Kelvin en daarna Ruud en Lilian ( en laten we Pim en Marcel niet vergeten,,,hahaha) Ruud en liel, es geer dit lees, sjattekes, bedaank veur alles, poen,poen,poen, v eul plezeer in Bali en veer zeen oos in April. xxx ig mis eug noe al. de frietjes sjmaken aug neet mie langs ut water...

Half maart ga ik een lang weekendje naar Aruba, op bezoek bij Agnes. Heb ik veel zin in. Dan is het weer flag-day...dus weer feestje en misschien op motor mee. Maar goed dat ik maandag vrij heb en dan pas terug kom, de brightjes zullen smaken...Ik vlieg dan met divi divi air. Heel leuke kleine vliegtuigjes.

Als ik uit Aruba terugkom, is mijn tijd hier alweer bijna voorbij. Poeh, ik wil nog niet de kou in. En eigenlijk wil ik nog heel veel fotograferen hier.. En nog wat strandjes ontdekken... en nog wat happy hours doen....time flies when youre having fun.

Liesbeth is per 1 maart ook begonnen op de afdelling. Fijn, nog wat nederlandse spirit erbij. Zij houdt ook van dansen en we zijn naar de danceparty op kokomo -b each geweest afgelopen vrijdag avond. Het zou zijn van 22u-05u(!!!) Nou wij, de wat oudere dames,  waren dus om 22u zo ongeveer de eersten en hebben het tot onze eigen verbazing zelfs tot 03u volgehouden!!! Natuurlijk hielpen de bacootjes en de gintonicjes wel....Heerlijk gedanst. Dan is Nederland en Maastricht heeeel ver weg..

Het lijkt me duidelijk; ik hou het nog wel even vol....:-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mam en Pap:
    4 maart 2018
    Ja er is altijd een tijd van komen en van gaan (die tijd van gaan komt er voor jou ook bijna aan) maar geniet nog maar lekker van het heerlijke weer,hier is het ook niet meer koud en de dagen zijn nu ook weer wat langer,verder hier alles oké Renee en Jos komen Zaterdag eten ik moet boerenkool met korteletten voor ze klaar maken,leuk om hen weer te zien,geniet nog van deze Zondag en tot tiks xxx
  2. Nicole van den Booren:
    4 maart 2018
    Het Gertie, je ziet er goed uit!!!!en alleen al voor de mosselen kom je toch maar terug naar hier😂
    Veel plezier nog. Gr nicole
  3. Tiny smeets:
    5 maart 2018
    Hoi Gertie,alles is goed met je , zo te lezen, maar het gaat nu snel om, de laatste weken, en dan weer naar je mooi landje Nederland, niet zo warm, maar ook mooi,je hebt in ieder geval weer genoeg om na te vertellen , hier is alles goed, dus tot de volgende keer weer gr. Tiny en Leon🌞🌴🌞🌴🌞🌴
  4. Agnes:
    5 maart 2018
    leuk om je verhalen te lezen, vindt het hartstikke gezellig dat je komt, ben al een motor voor je aan het zoeken. Heb maandag ook vrij dus dat wordt weer heel gezellig.
    groetjes tot vrijdag app me als je vertraging hebt want je weet we vliegen niet zo op tijd.
    of stuur even je vluchtnr.
  5. Lilian en ruud:
    Hoi gertie
    Was echt een leuke tijd samen.
    Wij hebben er ook van genoten.
    Heb nog heel veel plezier daar geniet ook van je vakantie naar Aruba.
    Heel veel knuffels van ons.
  6. Diana:
    Hoi Gertie
    Wat een leuke verhalen en goed om te lezen dat je het SUPER hebt daar!!
    Enjoy babe💋 poen oet Bung 💋
  7. Diana:
    Hoi Gertie
    Wat een leuke verhalen en goed om te lezen dat je het SUPER hebt daar!!
    Enjoy babe💋 poen oet Bung 💋
  8. Mirjam:
    5 maart 2018
    Hoi lieve Gertie, heb je je draai gevonden, is het einde al weer in zicht. Maar zo gaat het meestal. Geniet nog van de laatste weken en in Aruba. Hier alles goed, we hebben het 21 diner van Jesper overleefd, was op 24 februari en we hebben erg genoten. We hebben nu een beetje lente in Nederland, vorige week -12, gisteren +12, ‘s morgens fluiten de vogels al, de dagen worden langer, dus dat maakt het wat makkelijker als je terug komt, dan is het ook net zomertijd, dus ‘s avonds lekker lang licht. Groetjes, Mirjam
  9. Inge Govaart-Liebregts:
    6 maart 2018
    Hoi Gertie,

Afscheid nemen is zeker niet leuk,maaaaar ook heel veel leuke verhalen hoor ik.......Jullie vermaken je wel daar zo te horen!!!
    En ja tijd gaat vlug,maar zo ver ben je nog niet.....Geniet van al je leuke momenten,en hier begint het voorjaars zonnetje toch ook al te komen,dus je komt zo wie zo niet in de kou terug straks!!!!
    Veul plezeer,en leefs vaan Inge.