Halverwege

19 februari 2018 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Marielle has arrived. Haar vlucht was niet helemaal zonder incidenten, ik zal niet in details treden,( maar het had iets met wijntjes te maken) maar ze kwam zelfs 20 minuten vroeger aan. En sindsdien is het lekker gezellig.

Liesbeth, de vrouw die straks hier hoofd KNF wordt, is ook al in het land met gezin. Zaterdag morgen ben ik " een bakkie gaan doen" . OOk heel gezellig om met haar te kletsen. Nu heb ik weer wat mensen om mee te ondernemen. Zij gaat woensdag mee met aqua-joggen, marielle ook trouwens.

Ik heb nog wat mensen leren kennen die ook in het appartementencomplex logeren, Kelvin en Kris. 2 leuke Canadezen, die into mannen zijn. :) Net zoals ik dus, hahahaha. Zij houden wel van een feestje.  Vrijdag hebben we, samen met nog een Koppel uit Canada, een poging gedaan om de tiener parade te zien. We waren rond 18u op een plek waar de optocht zou komen maar om 22u was ie er nog niet......Ondertussen was het wel heel gezellig, veel mensen op de been, veel gelopen en gedronken, dus om 22u waren we moe en toen zijn we naar huis gegaan, hahaha, no parade! Zondag dachten we " wat later is ook goed" en toen hebben we 5 minuten van de optocht gezien en toen was ie klaar....

Ik ben dit verhaal begonnen toen marielle er nog was... er is al weer een week verstreken en marielle is weer in het koude kikkerlandje. We hebben een gezellige week gehad met veel verschillende strandjes, lekker eten en veel lol. Afgelopen zaterdag hadden we een heerlijke luxe vakantiedag: beginnen in luxe daybed op Jan van Thiel-beach, lunchen aldaar en dan de happy hour van zanzibars en aansluitend hier een tribute van de red hot chili peppers. Lots of fun , lekker dansen,  de mannen waren delicious volgens kelvin. top avond!! Mariëlle, thanx xxx (al was de hele dag bij karakter liggen ook zalig, toch?)

Ruud en lilian gaan ook binnenkort naar huis, Wel heel jammer, mijn "redders".xx Lilian is vandaag jarig, morgen gaan we een hapje eten ter gelegenheid van haar verjaardag.

Hoogstwaarschijnlijk ga ik half maart naar Aruba, logeren bij Agnes. Het is dan weer flag-weekend en ja hoor, de harleys komen dan allemaal weer langs. Misschien op zondag weer een ritje....

Nou, dit was het weer, ik sluit nog wat leuke foto's bij. Groetjes

1. Mam en Pap:
    20 februari 2018
    Van alles meegemaakt de laatste weken,leuke dingen allemaal,het begint voor ons nu toch aftellen en blij als je weer in Maastricht bent ,maar tot die tijd nog maar lekker genieten van het heerlijke weer daar gr en tot tiks 😘😘😘
  2. Inge Govaart-Liebregts:
    Hey Gertie,
    Leuke berichtjes allemaal en het gaat je goed af zo te horen,met natuurlijk ook je leuke mensen om je heen!!!
    Dus al halverwege......wat gaat dat vlug zeg.....Geniet maar van het mooie weer daar ook,maar we mogen hier niet klagen.De carnavallers hebben het goed gehad.Wij zijn week op wintersport geweest en hebben ook mogen genieten van het zonnetje.Nou meid ik zou zeggen geniet van alles wat op je pad komt en tot het volgende verhaal van je.....We kijken ernaar uit!!Ben blij dat het je zo goed gaat!!
    Dikke knoevel van Inge.****
  3. Mirjam:
    20 februari 2018
    Hoi Gertie, halverwege al weer, wat gaat de tijd toch snel. Hier dus ook, al weer bijna maart. Maar nog volop winter! De schaatsen kunnen uit het vet...dus blijf nog maar even lekker in de warmte. Hier alles rustig. Groetjes en liefs, Mirjam
  4. Wll:
    20 februari 2018
    Ha Gertie, leuk om je verhalen te Lezen! Hier alles oké. Zag dat de paashaas al bij je aan de deur is geweest. Hij heeft wat eitjes achter gelaten in de krans. ;-)
    Geniet ze nog. Groet, will
  5. Tiny smeets:
    20 februari 2018
    Hoi Gertie, zo te horen heb je het druk met alle leuke dingen , maar tussendoor moet je natuurlijk ook nog werken , bij ons ligt de halve familie met de griep,dat is minder leuk,het duurt ons te lang eer het lente word, maar jij brengt de lente mee naar Nederland als je naar huis komt, daar wachten we dan maar op , nog een gezellige tijd en tot snel hoi hoi gr, van Tiny enLeon❤️😎❤️😎❤️😎